måndag 11 januari 2010

så länge vara det..

Jahapp så länge lyckades jag surfa med linux :S är ju via en cd skiva & nu kom de inte fram likadant i början som i går.. Lyckades inte få in svenska tangentbordsinställningen heller :(
Så kommer väll va online lite ibland när windows är igång nån stund som nu tex. Eller surfa med engelskt tangentbord på linux men där lyckades jag ju inte göra @!
I går kväll kom det upp en liten sjukling till mej oxå :S Mirstumpan har fått feber till sin hosta. Hon fick sova hos mej i natt.Hon vaknade nyss nu så ska ge henne lite frukost, får se om hon har nån matlust.
Ska väll vila med henne i dag & ta det lite lungt så att hon också gör det.
Hann aldrig prata med Mange i tele i går mer än ett par sekunder heller & nu sover han ju .. miss him. Han bodde visst på nå sunkhotell.
Hade Emma på besök på eftermiddagen igår oxå :) Hjälpte henne att färga håret & sen bjöd jag på kinesisk röra som eg. skulle va i pitabröd men blev i tortilliabröd då jag råka ha pitabröden i ugnen för länge :/

1 kommentar:

Emma sa...

Hehe, japp Linda tyckte att det vart bra iaf :) Den enda som sagt ngt alls om det!
Usch då, stackaren :( Behövde iaf inte följa Maja på ridlekis idag :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)