torsdag 28 januari 2010

kyl & frys :S

Dekorerar med en bild från i höstas på Emma & mej..Gillar den så :) Fick ett besök av Emma på kvällen i går också så det passar in ;)
Usch imorse när jag skulle fixa frukosten så märkte jag att kylen är trasig !!:O ev. frysen oxå! Hade hit svärfar att byta säkringar men det verkade inte hjälpa. Nu är jag orolig att den ska vara trasig :S Det är ju från 80 talet så skulle inte chockera direkt :/ Men vi har inte råd att köpa nytt & gör vi det blir det kasst värre med matpengar denna månaden :S Så just nu känner jag mej orolig ..
Idag kommer Mange hem tack & lov men inte förräns i 17 tiden. Snöstormen där nere har gjort att de inte kunde klättra i går natt och därför fick göra mer sånt i natt & inte hann med det tidiga flyget.. Trist.

2 kommentarer:

Linda V sa...

Tyvärr låter det ju som om att det inte finns något att göra åt kylen och frysen när de är så gamla. :/ Våran pajade sommaren -08, pendelade mellan 4 och 14 grader i kylskåpet. :/ Men hyresvärden räddade oss, kom dagen efter att vi ringde.

Tina sa...

Men kan ni inte ta det på avbetalning?

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)