fredag 29 januari 2010

Vill tillbaka till

Jag i mitt stökiga kök för ett par månader sen när min midja fortfarande var intackt!! den ska tillbaka :) bra att peppa sig med lite bilder. Lite motions& viktsnack blir det väll här också :P men inte lika mkt som i den andra ;) Mira & Alicia leker för fullt här..ritar just nu. Ska masa mej in i duschen snart. Vill ju vara fräsch när mannen kommer hem ;) kanske va seriös & köra lite ansiktsmask också.
Min hals känns inte bra än :/ Fick sova bra i natt iaf, det var nice .. Mira sov hela natten i sin säg :O lite överasskande , hon måste varit trött :P
Kollade på Robinson med Petronella i går kväll igen & lyckades hålla mej vaken.. såg ett One three Hill avsnitt efter också :) Är inne på 4:e säsongen där nu. Vill nästan inte kolla klart för då har jag inget kul att kolla på *hihi* :D

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Bra att du kämpar Maria.. Men du är ju fin som du är vettu.. :)

Emma sa...

Du kan ju kolla på O.C sen har alla fyra säsongerna! ;P

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)