onsdag 13 januari 2010

One more..

Lämnar ett litet inlägg till & agerar lite aktivt bloggproffs idag eller nå :P Ska försöka installera en besöksräknare på min blogg sen som jag fick tips om när jag frågade efter det. Skulle va kul att veta om man har 5, 10 eller 15 besökare om dagen X) Svårt att tro att det skulle va fler än så iaf X).
Nu har Petronella kommit hem från skolan, hon var på rätt glatt humör & hade fått många komplimanger av klasskompisarna för sina nya skridskor :)
Jag ska snart glo på lite mer "One Three Hill" som jag lånat av Emma , blir fast där i *haha*
Alicias feber har gått ner för tillfället iallafall :) Hoppas att den håller sig så.
Annars har vi ätit tråkmat idag dvs köttbullar & makaroner till lunch men barnen var ju mer än nöjda med det iallafall.
På fredag skulle broder komma & fixa datorn iaf *wiii* :D Hoppas att de går & att den blir normal sen!

2 kommentarer:

Tina sa...

Vi får se när Daniel vill ha,men han vill ha ett November barn för hans mormor är född i november månad.
Men jag hoppas att det blir November-2011 och då blir jag 30år och pojkarna är då lite större också.

Emma sa...

Tack! Du är oxå en klippa :) Ingen aning om vad som händer i helgen, tar en dag i taget nu så jag pallar skolan :/ :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)