fredag 22 januari 2010

leker i picasa


Lekte lite i mitt picasa program med en spegelbild jag knäppte i går kväll X) Kul man kan ha *hihi* Men var ju osminkad & ful så det var bättre att göra den svart vit *hehe*. Hade lite "spaa kväll" för mej själv i går kväll, kan ju va nice att va lite extra uppfräschad när gubben kommer hem . Sedan vart de väll ett par avsnitt "One Three Hill" också efter "Glee" & "Made in Sweden".
När jag vaknade i morse vart jag lite överasskad att jag fått hela 8 sms (!) visade sig dock bara vara 2 vettiga & resten var tomma från Mange. Men ett var iaf från Emma & det andra Mange då. Han skrev att dem kom hem redan mitt på dagen ist för i kväll :) så det var ju en rolig nyhet att läsa :) Har piffat till mej lite extra med smink nu , får se om gubben märker ngt X)
Petronella var på lika bra humör idag som i går & dagen innan *gah* Verkar allt va inne i nån period nu.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Charlotte sa...

Vad skönt att Mange kommer hem tidigare.. Även trevligt när barnen är på glatt humör.. :)

Wysteriia sa...

Då måste han ju ha kommit hem nu, härligt :D

Och yes, bibeln ska jag försöka unna mig någon gång framöver :)

Wysteriia sa...

svar: ja jag äter väl omega3 eftersom jag inte äter fisk alls, dvs jag får inte i mig dem där bra fetterna från fisk :P

Jag har säkert brist på fler saker egentligen :P

Emma sa...

Sv; Nää vi kollade inte på Let´s Dance :) Kollade på Sahara ist ;P Nej jag måste sitta lite med skolarbetet imrgn oxå :(

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)