onsdag 20 januari 2010

En dagens lista

Snodde en lista från Chatrine

Dagens humör: Trött & fundersam
Dagens mående: trött men verkar ha lite energi ändå
Dagens borde: börja rensa sovrummet men orka :P
Dagens kändis: Lyssna på Takida & Pink bla på mp3´n
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: svarta fodrade träningsbrallor, svart linne, svart/vit randig tröja
Dagens skor och jacka: Svarta Adiadasskorna som klarar lite snö & stora svarta jackan
Dagens smycken: förlovnings&vigselring bara
Dagens planer: Fixa med tvätten iallafall..laga mat
Dagens materiella vill ha: nya partyskor
Dagens längtan: Efter Mange såklart
Dagens fundering: Undra om vi hinner prata ngt på tele idag ? bla
Dagens beroende: Kände av promenadberoendet i morse *wiii*
Dagens tråkigaste: sömnbristen
Dagens roligaste: att jag orkade fixa mer än va jag trodde
Dagens tidning: ingen
Dagens låt: Pink_ Please don´t leave me eller va 17 den heter fastnade på hjärnan
Dagens serie: One Three Hill
Dagens naglar: Lite neonrosa nagellack :P
Dagens hemsida: Familjeliv
Dagens mat: är inte bestämd än :S måste fixa den nu

2 kommentarer:

Wysteriia sa...

ja fast det var ju inget betaljobb tyvärr :(

Fick svar från ett jobb jag sökt idag men det var såklart ett nej tack. Andra jobben har jag inte hört något från ännu men ska söka ett till idag iaf.

Nu har jag ju varit här en vecka också och vet inte riktigt när jag ska åka hem? Känns som Anders kanske inte vill ha mig här så länge till :/

Wysteriia sa...

Mja inte som jag kan våldgästa tror jag :P Aja..ska försöka hinna göra någon mer plåtning innan jag åker hem så min portfolio blir lite uppdaterad iaf!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)