onsdag 13 januari 2010

Kom heeeemm

Dekorerar med en bild från i höstas på mej & Mange.. Matchade ju varann iaf :P haha.Sista dygnet innan han är hemma är alltid segast :S är väll så när man väntar på ngt att tiden går seegt.
Emma var hit på besök i går kväll iaf, gjorde lite på sin jägarexamen här och sen kolla vi lite på tv. Trevligt med vuxet sällskap :) Så den kvällen gick rätt smidigt & fort. Petronella var rätt tjaffsig på eftermiddagen men valde t.om morgondagens outfit snällt när Emma var här X).
När Emma hade åkt glodde jag på 2 avsnitt "One three Hill" innan jag somnade.Helt inne i den serien nu *hehe* :D
Hann inte prata så mkt med Mange i går i tele heller så ser verkligen framemot att få hem honom nu.

1 kommentar:

Gabby sa...

Jag tycker Mange påminner om den där killen från familjen annorlunda. Undra om inte de bodde i älvdalen de också... :P Hahaha... Hoppas allt är bra med dig! Kram

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)