fredag 8 januari 2010

Jodå

Jodå lyckades va ute nån timme i går faktiskt & följde barnen till pulkabacken vid skolan. Sedan kom Emma hit & vi pysslade, drack té ( ett måste jue X). Bakade en VV pizza med sånt som fanns i huset dvs inte så mkt kul men den vart god ändå & kollade på drama filmen "Mary Riley" som mer var som en creapy skräckthriller men den var bra iallafall.
I natt har Alicia tappat sin första lösa tand! Tyvärr troligen svalt den oxå då vi inte hittar den. I dag är det kallare här -26 grader :S
Har 2 planer för dagen iaf : baka mer bröd & träna.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Happ, nu är jag här o snokar igen. ;)

Carita sa...

Vad kul för Alicia med tanden! :D Jag har precis tränat här, men fy fan vad det var jobbigt ;P Men härligt samtidigt, hehe.

Skönt att du fått fyllt i många slams, du kan ju komma hit och fylla i alla som jag har här oxå :P Har ingen lust alls just nu.

Carita sa...

Mm, den är bra den crosstrainern :) Fast tar stor plats, eller så bor jag för trångt ;) Fick den av mamma när dom flyttade! bra grejer :D

pim sa...

ja dte " varma" vädret höll visst bara i sig en dag. vi hade "bara" -7 igår.. hi hi

Wysteriia sa...

bilen gick igenom ;) så jäkla skönt.

oj då, kul för alicia men kanske inte att hon svalde den ;) hihi

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)