onsdag 20 januari 2010

Torsdag

Då var det en ny dag då.. Tiden sniglar sig framåt sakta men säkert .. 1 1/2 dygn kvar innan Mange är hemma.. Tror jag ska kolla på lite "One Three Hill" snart.
Mira sov oki i natt iaf, troligen för att jag lät henne somna om i våran säng då hon var upp i 00 tiden. Efter det sov hon bra tills klockan ringde. Bra det iaf för jag var svintrött i går kväll. Orkade gå en promenad med Mira i går med men i dag tar jag nog paus från det. Vi var även med Emma till Brunnsberg i går & barnen fick åka stjärtlapp / madrass i en snabb backe där ! Fick lov att åka själv ett par ggr med när Mira skulle ha hjälp med att gå upp men tyckte det var lite läskigt *gammal man börjar bli *.
Petronellas humör var uselt i morse *gah* Sån´t tar på krafterna när man är nyvaken..
Mange ringde 3 1/2 timme senare än vanligt i går då han hade försovit sig men jag hann ju bli halvt paranoid, tro att ngt hänt :( gah att man ska va så orolig av sig. Han sover ju på dagarna så går inte att ringa hur som helst till honom..

2 kommentarer:

Tina sa...

Hej!
Ja,det är klart att du får mitt nya lösen till min blogg,jag bytar väl om en vecka.

Johanna sa...

Ja jag tycker dom e jättegoda, mitt nya snacks nu för tiden! Man kan ju även baka med dem å ha dem i muslin! Men jag bjöd mina arbetskamrater i dag på dem å de gillade dem inte så... smaka får du själv avgöra! Ja kan nog inte riktigt beskriva smaken för dig! Men Mickaela på jobbet tyckte de smaka som om man hade kaniner och skulle byta hö i buren... haha så!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)