måndag 4 januari 2010

Litet inlägg


Lämnar ett litet inlägg även om skrivarlusten inte är 100 % just nu. Magnus är hemma denna veckan men han har jour på brandkåren hela. Man blir ju lite stuck då.. & helst om det som nu nästan är 20 minus ute. Borde baka bröd i dag men får se om det blir något av med det.Bjuder på en egobild från i förrgår också. Där syns min nya sköna mössa också :) I går var vi bara hemmakring. Emma var hit ett par timmar & pysslade lite. Jag & Mange kollade på "Wallander-Tjuven" på kvällen. Tänkte se "The Dark knight" också men jag lyckades ju somna i soffan.. Har en förmåga att göra det & helst när det e lite mer actionaktiga filmer. Även om jag verkligen vill se så somnar jag *fattar inte de*
Har sett en annan bra film för ett par da´r sen på canal + också, den svenska vampyrrullen "Låt den rätta komma in" Rekommenderas verkligen :)

2 kommentarer:

Carita sa...

Fin bild :) Huh, kallt med -20.. här är det -10. Fy bubblan. Kan det inte vara typ max -5 grader istället. Så man pallar vara ute.

Tezzy sa...

Den filmen suger!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)