torsdag 30 april 2009

Trevlig Valborg!


Lägger in en dagens Maria bild.. Fint vår datasladd ligger va ? *ss* Vi som hade allt sladdlöst från början, vet inte varför vi fick lov koppla så här sen.. Får nog ta & kolla upp det. Jag & data = fatta typ nada. Ska snart göra iordning potatisgrattäng innan gästerna kommer.Lammkotletterna ligger på marinering men dem va tjocka så lär ta ett bra tag att grilla dem.
Hunnit få ett snabbi besök av pappa idag också, alltid trevligt.
Hoppas att ni får en trevlig Valborg alla!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Wysteriia sa...

svar: ja jag tycker jag ser bra ut på orginalbilden :P sen förstår jag att man minskar ner mig LITE men nu var det lite för mkt kände jag ;S

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)