torsdag 9 april 2009

Tillbaka igen

Så nu var jag tillbaka då.. Massa folk på stan så tog ju halva dagen det där men vi hade himla trevligt & bra verkar de gått för gubbsen med alla ungarna oxå. Trots att dem mutat dem lydiga med godsaker *sss*. Jag köpte ett par hudfärgade strumpbyxor på Lindex i ljus färg så det inte ska se så kul ut ( e ju en blekfis). Sedan ett packe nya hårnålar ifall jag ska sätta upp luggen.. Dock inte bestämt mej om jag ska vågtånga håret eller inte än så rösta gärna på den saken *hihi*. Nån annan top i bra prisklass hitta jag inte så den mörklila får det bli.Var smakråd åt Anneli oxå, gillar sånt =) Rätt avis på jeanslegginsen hon köpte* vill oxå ha !* =)
Käkade varm macka på Helmers oxå med Cola light till.. Lyxigt & smällmätt vart man. Sedan va vi ju in på självplockssystemet också & jag blev såå glad! Dem hade ju Gula Cubes! Min favvo som inte alltid brukar finnas så mest av den sorten vart det.
Sedan småhandla jag lite grönsaker & potatis på Willys till påskmiddagen i morrn.
In till Manges bror Micke hann vi en sväng också, Mange fick ju lov klippa sig innan helgen så nu e han fin med 6 mm igen =)
Mange har ju jour denna veckan men inga larm än.. Får se hur det blir nu när alla galna skidturister är efter vägarna.. Lär ju va larmrisk.. Lördag- Söndag tar Micke över dock när vi är i väg.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)