torsdag 2 april 2009

hihi

Bjuder på en till bild från helgen *haha* vad säger man, måste ju bjuda på sig själv lite. Min hals & huvud har nått konstigt syntom.. de kommer å går å vill inte bryta ut riktigt! Huvudvärk av å till. Hoppas att det lägger av snart iallafall. Gjorde precis lite kryddade köttbullar med bla dill, mango chutney & worchestershire sås å potatis till lunch..

Salladsblad till då grönsakerna börjar tryta lite. Men är ju snart lördag & handlar så lite som möjligt nere på byn faxx *svindyrt*. Hade tänkt bli av med det där att hämta ut ID´t men såg på nätet att banken inte öppnar förrän kl 12.. Märks att man bor på ett litet ställe.

Nu när jag hämtat mej från förra helgen kan jag börja se framemot påsken iaf *hihi* Mange har lovat försöka sig på dansbandsdans med mej i Blge. Det enda orosmomentet nu är att mina nya stövlar inte har dykt upp än =( Troligen måste nån katt pissat på mina andra i Valbo för dem stinker .. Står på trappan nu. Så de nya måste hinna komma!! Kan ju inte ha pumps i snön heller.. Antar att det inte e riktig vår utan snö i Blge än ?
Posted by Picasa

2 kommentarer:

*Ika* sa...

Nej va jobbigt att dom pissat på dom oxå.Förlåt säger jag.Men sätt dom i tvättmasikn å kör dom på en 40 grader bara å sen låter du dom torka.Det funkar..
Kul att du fått ditt nya id nu å hoppas ni får så skoj i Borlänge sen :)

chathrine sa...

Jepp här är snö, men bara på gräsmattorna. fast det är undansmält rätt bra kring hus och närmaste gångvägarna. Så visst kan du knata i pumps..elr ska du pissa i buskar o ha dig hade du tänkt ? haha. Galaxen har toa om det är där dansbands-töntarna ska ;)
fan jag lär skaffa id med, mitt gick ut för 4-5 år sen, haha. Men använder mitt pass. Fast det går ut om 2 år med...det hinner gå ut, innan jag masat mig till fotografen. hah!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)