måndag 20 april 2009

Promenad utmaning

Har antagit en utmaning i en viktnedgångsklubb jag är med i på lunar, att gå en timme om dagen minst denna veckan. From idag då eftersom det var i dag jag såg den =) I dag ska vi på möte på skolan på eftermiddagen så antingen går jag med Mira , vagnen & Figo på fm eller på kvällen med Figge.Tänkte blogga dag för dag hur det går med det hela här. Går ju varje dag nästan annars med men annars kanske det blir 50 min ibland å så men nu har jag press att alltid ta de längre vändorna.Denna veckan iaf =)

2 kommentarer:

chathrine sa...

Ska du gå 1 timme sammanlagt eller 1 timmes lååångpromenad med Figo ? Jag borde också gå såna långa på minst 45 min iaf 5 ggr/veckan.

Carita sa...

Lycka till :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)