tisdag 7 april 2009

Tisdag

Så var det tisdag då & ikväll är det väll Desperate Housewifes iallafall *hihi*. Har haft en bra dag so far. Tog en promenad i 9 tiden med Alicia, Mira & Figo. Sedan har jag ätit rester sen i går, grekiska såsen med pasta.. Glott på Hem till Gården också. Mange e kvar lite extra länge på jobbet i dag nått möte med manpower typ.Ska snart gå ut i solen med barnen.. passa på när det är vackert väder. Fick för mej i går att bjuda mina bröder & Puken på påskmiddag på fredag =) Fick ju en hel påskskinka av svärfar & kom på att jag beställt hembakat bröd ( tunnbröd & kavelgris) med Anneli så lika bra att bjuda. Måste köpa hem lite mer grönt & påskmust bara.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)