måndag 13 april 2009

Tisdag

Då var det vardag igen då kan man nästan säga.. stora tjejerna har påsklov men Alicia har skit i ögonen *igen* så hon skulle ju varit hemma i vilket fall så.Kunde inte logga in på blogspot så fick göra det genom Picasa *wierd*.Känns skönt att Mange är av jouren så jag kan promenera som jag vill utan att dra med barnen. Påskbulan som jag kalla den på magen has to go!! . Har nyss käkat havregrynsgröt till frukost & funderar på vad vi ska laga till lunch idag.Var seegt att gå upp i morse, Mira ville upp kl 6..Fick henne att va lugn i en timme iallafall.
Posted by Picasa

1 kommentar:

chathrine sa...

Fin outfit. Undra om de har såna blusar kvar på H&M på kupolen, det ska jag kolla upp!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)