fredag 3 april 2009

Stövlarna


Stövlarna ja... dem va sjukt obekväma =( var som en hård kant runt foten å värst vid hälen.. Glappade lite där & de gjorde ont att bara ta ett steg=( stora va dem i benen oxå å pösiga! Då har jag ändå bara strl 4 dvs 36,5 i den tabellen på Halens .. så dem åker tillbaka.. Får lov att ta svarta pumpsen till Borlänge, skulle visst inte va så mkt snö där =) Denna svarta kjol ska jag iaf ha. Ge gärna tips vad ni hade haft till. Är osminkad så ser allmänt sunk ut på bilden men de bjuder jag på *hihi* Köksväggen ser hemsk ut oxå =( Figo som gnagt å haft sig när han nyss hade flyttat hit. Hoppas att man har råd att renovera köket nångång, just nu är det bara att drömma om. Vi hyrde filmen Patric 1,5 & tittade på nyss med stora tjejerna, den va bra. Petronella gillade den men Alicia va nog lite liten , ville lägga sig innan den va slut.Mange verkade föressten digga stövlarna fett så det va synd dem inte va bekväma *hehe*
Posted by Picasa

1 kommentar:

Johanna sa...

Ja tycker du ska ha en söt figurskuren kortärmad skjorta till kjolen som du stoppar innanför =)typ svart och vit prickig! eller röd med rött läppstift! var har du köpt kjolen? den var snygg!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)