fredag 3 april 2009

Lista

DIG:
1. Hur lång är du?
1.66 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor?
rik *hehe*
3. Vad pluggar du?
Nada
4. Har du långt hår?
Jo fast klippte av ett par cm nyss
5. Vilken hårfärg har du?
Färgat i mörkbrunfärg, annars rött.
6. Sminkar du dig?
Ja men inte varje dag eller om jag bara e hemma.
7. Har du haft sex senaste månaden?
Japp
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
ljusrosa & aprikos
9. Har du kysst någon idag?
Nej

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?
Nej dem flytta i sär för rätt längesen.Mamma bor med sin sambo & pappa e singel.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
Går inte välja båda e bra
3. Hur många syskon har du?
5 yngre bröder
4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
ja vi ses på lördag då hej hej.. typ
5. Hur många ställen har du bott på?
detta e nog 6:e stället
6. Vem i din familj stör du dig mest på?
Ingen så mkt mer än dem andra men här i huset Mange kanske haha =)
7. Vilken familjemedlem är snällast?
går inte välja en
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Var till Sandviken med broder Macki i slutet av jan. Roadtrip oxå hehe



KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
Förra helgen 2 nätter hos Ika i Valbo
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Alla tjejerna på min träff i Aug! dvs Ika, Tezzy, Millan, Carita, Linda C. Linda E, Charlotte
3. Har du kysst nån kompis?
Nä är feg med sånt
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?

5. Vem har du varit kompis med längst?
Malin sen lågstadiet
6. Vem känner dig bäst?
Min man
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
Nä men skulle dem fråga skulle jag säga att det inte va min smak. De flesta vet att vår smak inte är den samma
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Nope

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Nja ser ingen anledning
2. Klä dig annorlunda?
Ja,att jag tycker det e snyggt är viktigast.
3. Vara dig själv?
Ja det vågar jag
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
Jo nu gör jag nog det
5. Fisa inför din pojk/flickvän?

Ja men gör de inte med vilja *haha*
6. Pierca dig?
Vågar väll men vill nog inte
7. Ha sex på offentlig plats?
Tveksamt kanske
8. Vara omogen?
Klart det , livet vore tråkigt annars
9. Äta småkryp?
Tror inte det

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast?
minns inte
2. När var du på semester senast?
Räknar min Valbo trip förra helgen
3. Vilken färg är det på din tandborste?
Rosa & lite vitt
4. Är ditt hår tråkigt?
Nja.. kanske borde göra nå mer frisyrigt men de duger
5. Vem såg dig naken senast?
Mange
6. Hur ofta duschar du?
Var eller varannan dag.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?
Tippar på runt 22.30-23

2 kommentarer:

pim sa...

den ska jag göra:)

apråpå receptet du frå¨gade efter

woka grönsaker paprik, svamp, anannas hade jag.
kokade quinoa 15 minuter och sen hällde jag i det i woken.
sen hade jag vatten, grönsaksbuljong, tomatpure och kryddor i. och till slut solrosfrön(i brist på pinjenätter)

Demonica sa...

kul å läsa den listan!! :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)