fredag 1 maj 2009

Valborgsfirandet

William & Mira körde med eget bord
Spelade ett roligt parspel
Tittade på brasa & fina fyrverkerier uppe vid bystugan
En väldigt trött jag & Mange innan läggdags i 23:30 tiden.
Det var en väldigt lyckad kväll måste jag säga =) Maten vart omtyckt & Anneli hade gjort en god äppelkaka med marrängtäcke =) Barnen lekte en massa ute medans vi spelade och sen gick vi upp till bystugan. Hade inte varit in i den sen jag & Mange gifte oss i Juli 04 så det vart lite nostalgikänsla faktikst. Idag ska jag märka mer kläder & sen ska vi lämna in de till barnprylsmarknaden som är i morrn * så dit & shoppa nu*. Ska kanske en snabbis förbi Väsa oxå, Mange behöver hämta lite papper om sin bredbandsutbildning. Söker borta jobb för fullt nu.Stora tjejerna är ute & leker med en kompis i grannskapet nu ,Mira sitter i mitt knä & verkar allmänt slö efter gårdagen.. å då sov hon ändå en massa i vagnen.I morrn ska Petronella på kalas till sin bästis & som jag fattade de även sova över där.. så det blir lungt här.
På måndag går Mange på jouren igen.. Har iaf bokat in ett träningspass med Anneli då.Behöver aktivera mej för att inte bli galen då man e så fast här hemma .
Figo var hemma 2 timmar själv i går när vi var till brasan.. en sak hade han kraschat & det var hans eget rullkoppel! det var väll det sista som vore smart av han att krascha *ss* TROR de går att knyta ihop & använda iaf. Han gillar inte alls att vara hemma själv & är så fäst vid mej & Mange.Men ville ju inte ta med han till fyrverkerierna heller då jag inte vet vad han tycker om dem så close up.. Hemma brukar han dock inte bry sig så mkt, men åska e han rädd för.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)