söndag 5 april 2009

Litet kvällsinlägg

Ska snart glo på nån film med Mange, inte bestämt vilken än . Han är nere i källaren & sätter i gång pelletsen just nu. Behöver inte ha den i gång på dagarna nu =) . I dag har det varit ganska bra väder här , tog en promenad med Figo till motorbanan & vände. Barnen har lekt mkt ute också. Mange har varit sportig & fixat med massa tvätt. Jag sorterade lite i min gardeob men är inte riktigt klar.. Ska rensa mer den sen. Vet inte vad jag ska göra med alla mina för stora kläder =( .. Sälja gick ju sådär, fått ett fåtal plagg sålda iaf. Ett annat problem är att jag inte har råd att köpa så mkt i min nya size utan det får bli undan för undan sas. Eg. skulle man ju vilja fira nedgången med att shoppa järnet men det går ju inte som det är nu.
Min hals känns smått underlig igen =( men det vill fortfarande inte bli nått riktigt.. Ska ta en vanlig yoga med Anneli på eftermiddagen i morrn iallafall. Mange hakar på ner & är med alla barnen ute. Han går ju på jour i morrn igen.. I helgen när vi ska i väg tar hans bror hans plats.
God natt på er nu

1 kommentar:

chathrine sa...

öj hännä ä utmärkt pumpsväder! Är snart ingen snö kvar på gräset helller och stan e sopad delvis. Dagens SMHI. haha!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)