onsdag 15 april 2009

back on track

Nu har jag blivit "som vanligt" igen efter påsken. Inget speciellt sockersug & inte i går heller *phu*.Känner mej rätt slö men fick i mej lite av Manges "mormors" limpa till frukost iallafall. har lovat barnen att göra pannkaka till lunch men ska nog ta rester själv av pasta, kassler & min hemmagjorda svampsås, lockar lite mer just nu faxx.
Vet inte vad minsta katten Kulan har haft för sig natt =( han har iaf varit skitdryg & krafsat på toadörren! Flera ggr & i skithög volym! Drygt!
Knasbollen till man sket ju i att leta fram sitt knäskydd i går när han skulle springa så efter hade han ont i knät! Smart *not*.Hoppas att det inte e ngt långvarigt. Doktorn har aldrig hittat fel på hans knä men han har haft ont sedan början av 20 årsåldern då han spela innebandy ..Kan tex inte springa på asfalt.
I dag tror jag annars inte att det händer så mkt.. borde pyssla lite för att komma ikapp & få i väg post nästa vecka.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)