lördag 18 april 2009

Lördag

Detta har kännts som en bättre lördag än vad jag först hade trott =) mest för att det gick himla bra på vägningen I guess *hehe* Trodde ju att allt skulle gått åt pipsvängen pga påsk trots att jag ätit & gått bra denna veckan. Men jag hade faktiskt gått ner 1 kg! det är inte illa när man e så nära sitt slutmål som jag är nu =) Min vv hemmametod fungerar verkligen 100 % igt för mej =) Nu kom jag under mitt delmål jag hade & har nånstans mellan 2-5 kg kvar där jag tror att min kropp kommer att stanna. Har ju aldrig dragit ner på några points& kommer inte att göra heller. Blir jag för tunn kanske jag lägger till 1 points. Men svårt att tro att jag skulle kunna bli det. Har fått höra från både svärmor & pappa nu att jag ska lägga ner men aldrig! =) Svärmor säger att "allt" försvinner! det håller jag inte med om alls. Det försvinner där det ska. Snart kanske man kan handla bh ár & ha nått att välja bland t.om*hihi*.Manges farbror såg överasskad ut oxå idag & sa att jag va jättesmal *hihi* Kul när folk märker skillnaden, iof nästan 21 kg nu men ändå =)
Ska snart svulla på ett hamburgermeal , det e mitt måste + lite choklad på fridagen , sen e jag nöjd =) Har bakat kokosbollar med barnen oxå.
Spanade på söta lamm i Väsa, lägger upp lite bilder från det.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)