fredag 3 april 2009

Fredag

Härligt soligt väder här även i dag & knät känns fortfarande oki å skalle & hals normal *jippie*. Ska ta en hundpromenix bara lunchen fått sjunka. Gjorde kycklingfilé på en bädd av Wookgrönsaker, lätt kokosmjölk kryddat med sambal oelek bla med pasta snäckor till. Det vart både gott och starkt. Mira & Alicia har hunnit köra lite längdskidor på gården också, det tyckte dem var jättekul! Bäst att passa på innan snön smälter som jag hoppas att den ska göra snart! Alicia e väll inte 100 % pigg än så hon vart lite slö efter lunchen så dem ligger i våran säng & kikar på Robin Hood nu. Jag & mina bröder va stora fans till den filmen som små *nostalgi*
I dag har mina nya stövlar kommit oxå =) ska bli spännande att se om de passar. Måste hämta ut dem på byn sen, Verkar som Alicias ögonskit tog om =( ska se om man kan få den medicinen Nella fick ist, verkade mer effektiv. Kanske ska pyssla lite snart, fixa med tvätten också.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)