torsdag 2 april 2009

Torsdag

Snart slut på dagen då.. Hämtade ut ID´t iaf & det känns bra att äntligen ha det gjort. Nu kommer man in i Blge då *haha* Inte för att jag alltid behöver visa leg men ofta så & alltid på systemet.
Har bara 1 1/2 points kvar i kväll.. blir nog en smörgås med vatten till det. Var ute en längre sväng med Figo också & det kändes okay i knät. Men skallen började göra ont igen på tillbakavägen & kände lite av knät i nerförsbacke. Men betydligt mindre än innan me=happy!
Nu gäller det bara att få upp kondisen mer så den blir som innan. Vart ingen ridning i dag då Emma blivit sjuk så jag hoppas att det blir av en annan gång.
Pratade med mamma i tele nyss också. Barnen vill hellre va där än handla mat så att de får vara där på lördag igen då jag & Mange handlar.De skulle få korv med bröd till lunch av henne så dem blir nog nöjda =) Mira har inte så mkt emot barnvakt nu längre heller , det e skönt. Då kan jag & Mange passa på att fixa till deras godis till påskäggen också, verkade va billigt lösgodis på ÖB.
Härligt vårväder här idag föressten & snön har åtminstone smällt på dem stora vägarna.

1 kommentar:

Carita sa...

Japp, billigt lösgodis på Ö&B, jag köpte till Nickes påskägg där xD

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)