torsdag 16 april 2009

ut en tur

Väntar på att Petronella ska äta klart sitt äppel så ska vi ut med Figo sen.. Jag, hon & Mira. Alicia for precis med Mange till Vårdcentralen .. hoppas hon får den mer effektiva dropp medicinen till sina ögon denna gången . Bet ju bra på Petronella iaf & det var bara 5 da´r behandling på den. Sedan ska dem raca ner till logopeden i Mora.
Fick brev från min brevis Anna idag.. trevligt att höra av dem ... de var ju på vårat bröllop tex men vet inte vad som hände med kontakten sen riktigt. Kanske man kan få upp den igen.
Tänkte gå upp i Rot & spana efter hästar , det tycker Mira är intressant iallafall.Sedan ska jag laga dem överblivna prinskorvarna från påsk till middag.. sista datum på dem idag. Inte ens vågat kolla points på det än *hihi* men tar man nån enstaka lär de ju gå. Får göra mkt grönt till, har sånt fryst iaf. Passa på att göra broccoli när Mange inte e hemma kanske *hehe*
Nu har Petronella bestämt musik på Spotify så vi kör Hanna Montana! =) Bra uppfinning det där.. massa gratis låtar =) Iof att spela på datorn bara men ändå =) *glad brorsan fixat*

1 kommentar:

chathrine sa...

Rot, där jag var jag en hel del 2005. Min svägerska med man köpte hus där och sen hade de en sommarstuga inte långt bort heller. Som jag inte kallade "sommarstuga" dock. Den var inredd med kök, dusch, toalett, bastu osv. :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)