söndag 5 april 2009

Söndag mysdag

Ska snart gå ut till resten av familjen som är på gården.. Slits mellan att vara ute & börja städa bombnedslaget i huset men just nu lutar det åt att gå ut. Kanske dra ner i källaren till tvättstugan å stoppa på nån maskin. Mange har ändå jour i veckan så blir ju hemma massa & hinner storstäda då innan mamma & P-A kommer på lördag...
Nyss ätit lunch också. Åt sånna färdiga morotsbiffar som jag hade glömt att dem var så goda =) Till det hade vi hemmagjord currysås med lök & fullkornscouscous, sallad & keso. Mumsigt värre & mätt vart man.
Märks att jag varit ovan vid att gå i fullfart när knät var skadat för nu när jag kan det igen & kan gå en timme som jag brukade innan så har jag fått värsta träningsvärken på baken! Hade den slappat till så trots annan träning? humm.. kanske tar på olika vis eller nå.
Alicia hostar en heldel än =( Mira oxå. Tror Alicia får va hemma i morrn iaf,,Lika bra det. Inte säker på om ögat tog om eller inte heller,, kanske får till VC med henne. Om inte annat ska hon dit på onsdag på 5 1/2 års läkarkollen å då ska ju helst förkylningen va borta ..
Trött som ett smärre as annars idag

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)