måndag 27 april 2009

Wierd

Kände mej konstigt trött & frusen i går och fattade inte varför.. de fattar jag fortfarande inte för i dag känner jag mej helt som vanligt. Vart ingen promenad i går dock men klarade ju mån till fre iaf.Denna veckan har jag inga speciella kost/motionsplaner. Kommer såklart att följa points men på Valborgsmässoafton kanske inte .. För då ska jag bjuda Anneli & co på mat och jag har inte bestämt vilken typ av mat de blir än.Det är firande borta vid bystugan i Rot sen så ska väll dit & kika.
I dag sov Mira till 7:15 så fick sova till kl 7 =) Ska snart glo på Hem till Gården & sen efter mellis ska jag ut i det vackra vädret med barnen.
Mange håller på & bygger om deras sandlåda nu & den blir lite större å vit. Han ska bara hitta "sittplankor" till den så är den klar sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, vad duktig Mange e, händyman ;) Låter trevligt med lite valborgsmat.. kom på att jag inte har minsta lilla planerat ännu.. höhö

Kram// isa

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)