onsdag 15 april 2009

Grötbullar


Jag & barnen har bakat en dubbelsats grötbullar(matbröd) idag ..5 stora påsar vart det & nu håller Mange på med 6 st limpor oxå så sen har man bröd så att man klarar sig ett tag iallafall.Barnen tyckte att det var jättekul att baka & att bröden vart goda. Själv har jag inte hunnit testa en men ska ta en eller 2 sen framför 2 1/2 män ikväll hade jag tänkt. Har hunnit gå en 40 min promenad med Figo också. Mange ska ta sin första springtur för våren med honom sen i kväll. Han behöver komma i gång så att han inte försvinner för mej *ss*. Är faxx avis på Mange som har så lätt för att springa! Förra året sprang han ju typ 1 mil första rundan utan att ha tränat ett skit innan! & snabbt oxå. Hade oxå velat ha för högt HB värde som han har ibland *ss*
Jag & Mange gjorde typ som en VV pizza till middag men med lunchens överblivna köttfärs på, det vart gott =)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)