lördag 31 januari 2009

utmanad

Jag blev utmanad av Chatrine

Regler:1. Länka till den som har utmanat dig.2. Berätta sju sanningar om dig själv.3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.4. Kommentera hos personerna som du utmanat.
Sju sanningar om mig:1.Jag har egentligen rött hår men har aldrig riktigt kunnat gilla det ( dåliga gamla minnen) färgat nu i ett par år.
2.Tränar jag inte vad JAG tycker är nog många gånger på en vecka ger dej mej mycket jobbiga känslor av ågren.
3.Jag är ibland sugen på ett 4:e barn MINST men ändå inte .
4. Jag är rätt beroende av bilddagboken ( heter samma där mariasjoden79 om nån vill bli vän)
5.Mc Donalds är min största svaghet & där jag helst äter på lördagar när jag har fridag.. Tur jag bor 4 mil bort minst.
6.Har levat i celibat i 9(!) da´r nu & hatar det *grr*
7.Håller redan på & funderar på hur jag ska fira min 30 års dag i Oktober & känner mej inte alls så gammal, max som 25 eller nå.

Jag utmanar : Tezzy, Ika, Pim, Johanna (Vardagsfjun),Marita (Roseli),Tina Klang & Lisa E

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)