fredag 9 januari 2009

lilla me


Har inga bilder inlagda på mitt "nyare" jag än så ni får nöja er med denna helkroppsbild som Ika tagit hos henne i slutet av Oktober 08. Har dock gått ner ca 3 kg sen den togs också. Provar hennes sköna mössa här=) Lite ironiskt då det va på den natten sen jag fick öroninflamation =(. Ska snart natta alla barnen & sen äta lite popcorn å se på tv med gubben min som förövrigt är nyklippt å fin =) Han har bara nån cm kanske 1 1/2 ca överallt nu & han passar överasskande bra i det. Troligen för att han har så tjockt hår så han ser inte flintig ut ändå. Var till hans bror Micke & han klippte honom i går. Nu till något annat..

Hur f-n klär man sig lagomt fint för ett dop i kapell med middag å sånt efter ? Är nog ett rätt stort ett.. Äger ju mest korta kjolar..de lär man ju inte kunna ha i kapellet=/ har inga jeans som sitter snyggt.. Funderar lite på gråaktiga stuprör & en svart tunika aktig top men vet inte om det e för borring?

2 kommentarer:

Anonym sa...

stadium har för oss tjejer! 1 kilos tror ja de är på! å de kan ju bli bra om man vill gå långpromenader! simmning då? tycker inte du ska tänka så mycket på "hänget" utan bara fokucera dig på att fortsätta hålla igång som du e så duktig på!

Anonym sa...

De var ja som råka bli anonym..=)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)