söndag 18 januari 2009

ladda energi

Laddar energi för att ta en timmes promenad med Mira & Figo nu. Har träningsvärk än också! Till att hålla i sig *hihi*. Nu är Manges jour över för denna gången.Hoppas att pengarna från fsk ska komma idag som de lovade men jag litar inte på dem! De har dröju förr så.. Behöver nämligen handla mat. Skrev en lista i går på vad & en annan på rätter som ska lagas de närmaste veckorna. Känns bra att ha om man får idébrist.Lite överambitiöst kanske *hehe*. Ska höra om svärisarna vill äta här på onsdag för att tacka för allt de hjälper oss med me skjutsar & sånt. Funderar på att göra cannelloni av aubergine med lökkeso då. Mkt godare än vad det låter jag lovar =)

2 kommentarer:

Carita sa...

Det brukar ju komma pengar den 19 iaf från fsk.. dom har ju olika utbetalningsdagar.. Så jag håller tummen att pengarna kommer :)
Jag borde med handla.. boring :D

*Ika* sa...

Hoppas att du får/fick cash idag då.Vi måste nog å handla nån dag här nu.Får se om det kan bli idag för Stefan jobbar sen tisda,onsda å torsda å torsda ska jag juh baka tänkte jag så.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)