onsdag 21 januari 2009

räkna ner

Måste ju dekorera mina inlägg ibland & eftersom jag inte har tillgång till mina nyare bilder än *grr* Får det bli en på mej & Tezzy från förra vintern i dag. Tagen på Stefans 29 års fest i Valbo. Tänk bara 2 daŕ kvar nu innan det bär i väg igen *räkna ner dagarna*
Poweryogan är framskjuten till i morrn förmiddag men det viktiga är ju att den blir av innan jag far i väg =) Mira & Alicia måste med då men de roar väll sig med William som också är hemma.
I dag får det bli en lång promenad istället då .. Mange skulle va gullig & förbereda middagen medans då både han & stora tjejerna ska väg till 18 + tänkte bjuda Manges föräldrar på middag.. Den tar ca en timme att göra så han kan ju koka ris & sånna lätta moment när jag är i väg. Stora tjejerna ska på barngympa vilket dem tycker är jätteroligt & Mange ska på mer räddningstjänst utbildning. Så de blir tomt här nån timme när Mira lagt sig.
Ska lyxa & laga lövbiff till lunchen med chili & löksås så gubben lär vara tidig å komma hem. Han är allt bortskämd med maten han.. Kommer hem varje dag & vill inte ha matdosa helst *haha*.Men nått måste man ju va bra på då jag suger på städning =)

2 kommentarer:

Carita sa...

Ja, du lagar ju vääääldigt god mat iaf så jag förstår honom:)

Tezzy sa...

Mackan kommer med i helgen sa han nyss. :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)