tisdag 13 januari 2009

djurpolisen

Kan väll lämna ett vanligt inlägg också när jag ändå håller på. Har just fått i väg Petronella till skolan & Mira ser just nu på Svamp Bob på tv. Laddar för att fixa lite frukost till mej själv. Mira vaknade kl 6 i dag så känner mej lite trött.. Vart fast i att kolla på Djurpoliserna i Houston i går för länge.. Sjukt hur endel kan behandla djur ju =(.Svälta ihjäl ett djur & sen påstå att dem inte såg att det var nått fel på det =( Nej alla borde inte ha djur det e då en sak som är säkert.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är verkligen hemst hur vissa kan behandla djur.Eg tycker jag att man borde gå en kurs i att ha ett djur innan man skaffar det.Alla är juh inte lämpliga till att ha ett djur så..

Carita sa...

Mmm, håller med.. helt sjukt det där :( Har sett det där programmet oxå och det är sorligt :(

Anonym sa...

Jag blir så ledsen varje gång jag ser det programmet. Men gott att många ändå klarar sig och kommer till fina hem.

Anonym sa...

Tycker du är duktig som räknar poäng :) vet inte om jag skulle orka med det :P

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)