lördag 17 januari 2009

nervös

Laddar lite energi för att gå ner till Anneli & Jonte med Mira och Figo. Det är eg. bara runt 4 km men jag vet inte varför de känns längre ? Inte gått till eller från byn sen i somras då jag gick hem med Lindusen, Carita & Linda C.Mina andra turer e ju eg. längre *hihi*
Ska ner å väga mej and it makes me nervous!! Bara att hålla tummarna att inget har gått åt skogen över jul.Väntar på att frukosten ska sjunka oxå, klarar aldrig att gå när jag nyss käkat. Hade slut på bröd så Mange bakade scones * tur det är fridag *
Mange ska skjutsa bort stora tjejerna till sina kompisar medans jag går ner. Jag & Anneli ska passa på och träna lite oxå *kul*

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)