torsdag 22 januari 2009

en sista dag

Sitter & segar här lite även om jag borde göra nått av min extra energi jag fick av poweryogan på förmiddagen.Ska bli kul att se om jag vaknar i natt av träningsvärk i magen som sist *hehe*. Chattar lite på msn med Tezzy & Ika .. mest om helgen å så. Mackan min bror skulle med så han kör ner =) men han ville inte åka innan kl 12 så hinner handla lite i Mora med Mange , Alicia & Mira.Petronellas täckbrallor gick akut sönder i går så måste ha tag i nya.
Mange har en övertidstimme kvar som han gör i dag men har är väll hemma om ca 45 min. Tänkte göra kycklingburgare till middag då.
Packa min väska inför helgen måste göras i dag också.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Hoppas du mår bättre Maria!

kram

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)