lördag 31 januari 2009

lördag

Kan ju blogga lite om min lördag so far. Sov till kl 9 & sen åkte vi ner på byn å handlade present till Alicias vän. Köpte lunch på Östängsgrillen som är min andra svaghet sen dem börjat med goda strips igen*lördag =fridag*
Sedan har jag slammat en massa & fixat ihop ett brev till Stina L. Gått en promenad med Figo, Mange & Mira. Mira somnade i vagnen , hon är inte helt frisk än =( Det va svinkallt ute!! Stod att det "bara" va minus 11 på termometern men det va en isig vind så det kändes som minus 20 typ *brr*.T.om Figo hade nog lite extra bråttom och fick en sk. "ismustasch" *hehe*
Nu ringde Mange & ville hyra film så jag valde komedin:St Trinians åt oss & Wall e åt barnen. Hyr på macken på byn & kryssar i här hemma va man ska ha =) .Bra system tycker jag å kostar bara 29:- / film.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)