tisdag 20 januari 2009

travare ?

Fan va Figo blivit rännig då! Travar fram & tillbaka. Kanske tror att vi ska gå exakt samma tid som i går eller nå,, Fruktar att det ska va nån löpande honhund igen som får han stissig. Han va lite extra sniffig i går när vi gick,,
Känner av armhävningarna jag gjorde i går nog mest av alla övningar igår. jag borde verkligen odla bättre armmuskler.
I dag ska vi till Mora & handla mat.. Ser framemot de.. ska höra med Mange om han vill äta på kaffestugan.. dem har så god sallad & bra pannkisar till barnen oxå då de finns laktosfritt åt Alicia.

4 kommentarer:

*Ika* sa...

Ni har inte funderat på att kastrera Figo då?kanske sku få han att sluta va så stirriger å så...
Ja kaffestugan är allt bra dom :) *minns i sommras*

*Ika* sa...

Svar från min blogg: Jo Bosse måste nog haf skoj då.Gentleman va han juh å då han tog mina skor :P
Bättre med snuvan idag men jag ropar inte he fören den är hlt borta!!

Anonym sa...

har du smakat kaffestugans egna köttfärspaj? Den är mums filibaba den=)

Anonym sa...

Guu, va du e duktig som motionerar så mkt ! Får nästan ångest över mig själv nu. ;)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)