onsdag 28 januari 2009

abstinens

Bjuder på en ego bild på mej tagen i bilen.. Tyckte det vart coolt med bakgrunden *hihi* . Tagen i fredags.. Har blivit av med febern min nu =) Petronella har bara lite & dem andra ingen. Men alla e mer eller mindre hostiga än och slut i övrigt. Måste dock va sportig å ta en dusch i dag annars vill nog inte stackars gubbe sova brevid mej *hehe*.
Har en jäkla träningsabstinens & jag inbillar mej att fett smyger på =( säkert inte sant men de känns så jue.. Har bestämt mej för att snart beställa lite vårkläder & slippa gå i säckar i sommar iaf. Ute i tid jag vet *hehe*. Provade mina jeansshorts jag köpte efter att jag gått ner 8 kg i somras & nu efter 17 så ramlar dem av *haha* vilket skämt. Så är det nån som vill köpa shorts e det bara att säga till.
Borde slamma lite nu när jag har lite ork så att jag inte kommer efter,, Har frims hemma iaf för engångs skull.. Ska fixa brev till: Carita, Stina L, Tezzy & Ika. Tror det e alla., Fick lov att skriva upp för att påminna mej själv *hehe* Ligger på plus i högen oxå..

2 kommentarer:

Carita sa...

Kul med brev :) Skönt att febern din är borta!

Ulrika sa...

Hoppas att du är helt frisk snart, inget roligt att va krasslig. Då har du inte invigt din nya yogamatta ännu? Jag måste köpa en tränings dvd så jag kan komma igång.
*kram*

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)