onsdag 21 januari 2009

middagen

Middagsbjudningen med svärisarna vart lyckad. Dem tyckte om maten =) Först verka dem lite misstänksama men sen när de smakat tog dem massa mer *hehe* så det va väll bra betyg för mina aubergine rullar med lökkeso & tomatsås då. Smakar betydligt godare än va de låter. Svärmor sa att jag blivit smal och det var ju kul att höra =)Kan tillägga att hon inte visste om min viktkamp innan
De skulle ju skjutsa barnen på gympa men det va ju ingen =( på vår lapp stod det att de börja i dag *uselt* lite bättre info hade ju varit bra.
Hann gå en timme med Figge oxå innan svärisarna kom.
I morrn ska jag ner till Anneli på förmiddagen *trevligt* annars ej så mkt planer.. börja packa inför helgen måste jag ju oxå.
I kväll ska jag hjälpa Petronella med matteläxan och sen natta alla barnen. Just nu äter dem kvällsmat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart väntar ja på ett frieri =) Vi har väl pratat och drömt oss bort lite i ämnet å vi vill väl inte ha ett vanligt kyrkbröllop utan kanske att vi kommer på tandemcykel till nån loge eller på en flotte på nässjön! För de är ju vi! Lite emil i lönneberga stuk=) Men med pepparkakshjärtan placeringskort om de är vinter... eller logdans me ölkaggar om de är sommar... Gisses va man kan sväva i väg i detta ämne, men lite ovanligt vill vi nog ha de!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)