söndag 11 januari 2009

sportig söndag

Ska snart äta lite god älgstek med potatis , sås & grönsaker som Mange faxx fått laga till. Han är annars oftast bannad från köket, E lite chef Ramsey över mej har jag fått höra *haha* Men vissa rätter klarar han bra . Jag passade på att ta en tur med Figo medans & Manges handhantlar ( sånna man spänner runt armleden), Var ju bara 1 kg på dem så fattar att han inte tycker dem är så jobbiga men för mej va dem bra iaf. Mange lyckades spänna fast dem så att de inte ramla av åt mej *hihi* Vill tacka Johanna som tipsade mej här i bloggen & det fick mej att testa =)

Hann även simma 850 meter medans Mange var med tjejerna i barnbassängen i dag så känns som en bra lite sportig dag =). Var jobbigare än vad jag mindes att simma & jag vart sugen på att ta upp de där.. Ska bara ha råd med simkort oxå. fanns ett för 300:- / 10 ggr som jag funderar på.
Tjejerna hade så kul på badet =) Mira va modig & åkte ruschbanan med mej men Alicia verkar vara lite höjdrädd för hon våga inte gå i trappan upp.

I kväll ska jag se på serien " Greek" på 5:an kl 19 annars vet jag inte om det händer så mkt mer.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)