torsdag 8 januari 2009

irreterande

Lite pissed på fsk som segat 2 månader med att skicka ut pengar till Mange =( Han ringde innan jul & då sa dem att de skulle skynda sig att skicka ut ( de hade slarvat med papperen han skickat in innan ), Pengarna skulle hinna komma innan jul * jo tjena* När Mange ringde i går var det en bitch som va allmänt otrevlig & sa att dem inte kunde betala ut innan den 19:onde! är ingen liten summa för oss heller kan jag säga. Fattar att folk gått i bankrutt p.ga att dem inte betalar ut fp när dem ska! Men kolla upp alla hela tiden har dem tid till! Trots att jag inte ens har fp längre *dah*. Mange va hemma med barnen i Nov när jag hade öronproblemen. Matpengar måste man ju ha på ngt vis så får se hur det löser sig..
Om 2 veckor kommer alla pengarna iaf,,

1 kommentar:

Carita sa...

Sånt är så störande! jisses! ibland är dom från röven asså...

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)