tisdag 13 januari 2009

award

Vill tacka Marita som gav mej denna award ! Hemskt gulligt av henne =)
roseli.blogg. se är hennes blogg som jag tycker är väldigt bra & läsvärd! Skriver öppet om sitt liv =)
Skulle eg. ge vidare denna till alla mammor som är värd den men läser inte så många andra mammabloggar . så jag ger den tillbaka till Marita =) & den andra till Tina
http://tinaklang.blogg.se/

Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden,
lägger upp den på min egen blogg,
länkar till bloggen som jag har fått den ifrån.
I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den!
Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)