onsdag 21 januari 2009

4

4 AV MINA FAVORIT TV PROGRAM
Desperate Housewifes
Top Model
Greys Anatomy
Du är vad du äter


4 SAKER JAG GJORDE I GÅR
chattade på msn
gick en timme med Figge
natta barnen själv
bjöd svärisarna på mat


4 SAKER JAG SKA GÖRA I MORGON

Åka till Sandviken & troligen me bror
snoka i Tezzys post *hehe*
Hälsa på Angel & Stefan
ha fridag faxx

4 SAKER JAG LÄNGTAR TILL
helgen ! se vännerna igen där nere =)
dagens poweryoga
sömn *snark*
tills jag fått bort ett par kg till


4 FAVORIT RESTAURANGER
Max i Gävle
China i Mora
ett fik inne på Valbo köpcentrum som har god paj
Mac Donalds *haha*



4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA
nya kläder som passar!
nya glasögon
bra ekonomi
ett dygn ensam med mannen min *hehe*




Jag utmanar: Tezzy
Ika
Marita

2 kommentarer:

*Ika* sa...

Ika antar utmaningen ;P

Anonym sa...

Det är så härligt då man trivs (mer) med sin kropp och kan köpa kläder som passar direkt.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)