lördag 31 oktober 2009

Fredagen i Valbo

Nu sitter jag hemma hos Ika i Valbo då. Tänkte slänga in en uppdat innan vi ska fixa nå käk & sen åka till Tezzy. Får se om de blir bilskjuts eller buss dit. Hoppas på de första med tanke på tyngden på min packning :P
Hittade sånn grön jacka i fast i kortare modell i går , fanns inte kvar i min strl i den längre modellen men jag e allt lite kär i min kortare.Bild på den kommer sen när jag e hemma igen.
Shoppade även en skitsnygg kort (what else :P) jeansaktig klänning på H&M.. & kläder till barnens julklappar för presentkort jag fick när jag fyllde år.
På kvällen drack jag & Ika vin.. Först hos en av hennes grannar där hon skulle färga sitt hår & sen hemma hos Robban med honom & Lutti. Utbytesstudenten Pong var även med men han e nykterist. Vi hade iaf väldigt trevligt å vart väll kanske lite lurigare än planerat X) .Kom i säng till 03 iaf & sen upp vid 9:20.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Tips på en bra bok om ätstörningar:

”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”

En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.

Superbillig också.
Läs mer på www.mattraningangest.se

Emma sa...

Det låter ju som en toppen kväll iaf :) Hade du roligt på lördagen då? :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)