tisdag 6 oktober 2009

Första snön


Igår kväll kom den första snön här.. stora flingor var det också. Men som tur är har den töat bort redan :P jag är ingen stor snöfantast. Vill ju hinna köpa in mina nya springskor & testa dem innan en massa halkig snö kommer! Mange var hemma rätt tidigt i går med. I dag tror jag dem troligen skulle lite längre bort så får se när han kommer hem.
Minsta katten Kulan måste kastreras snart! han höll mej & Mange vaken halva natten med sitt ylande, skrapande & "pratande" "furr furr"..gah! Trött som ett as idag.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

chathrine sa...

Uh, snö. Hoppas vi slipper det ett par veckor till åtminstone. Helst massor av veckor framåt.

Wysteriia sa...

Ja nu är ju all snö börta igen ;P Dröjer väl innan det kommer snö som faktiskt ligger kvar.

Byta vinterdäck måste jag nu iaf så man är förberedd :P Jag åker ju till Sthlm imorgon o hem Lördagmorgon så vill ju att bilen tar sig utifall att det blir något mer ruskväder här uppöver ;P

Carita sa...

Det såg ju ut att det kom rätt mkt snö hos er ändå.. Men skönt det försvann lika fort :P Lite tidigt för vinter nu ju..

Min livsfilosofi sa...

Vill också ha... :( Vill ha, vill ha, vill ha!!! ;)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)