torsdag 1 oktober 2009

wierdo humör

Har haft ett rätt jobbigt rastlöst humör i dag & jag fattar inte varför.. Emma dök dock upp & räddade mej lite =) Tränade ett pass rygg & magträning och visade henne lite på "pump it up" Videon + testade första delen på den. Vi har som mål att klara den innan jul :D den e skitjobbig! en blandning av aerobics, styrka, salsa osv i en himla fart i 60 min..även sånn dans som i "Call on me" videon om ni minns den ;). Hängde med henne en snabbis till Evertsberg & tillbaka oxå.
I morrn ska jag assistera Petronella på eftermiddagen när hon ska shoppa kläder för sina födelsedagspengar.

6 kommentarer:

Wysteriia sa...

Det tycker jag låter som en kanonidé! ;D

Vi kan ju kolla med Jonas om vi får åka med honom dit o hem? Men då kanske vi borde hitta en förfest i Mora för annars kommer vi komma dit astidigt :P

Wysteriia sa...

Vi kan ju gå på lilla annars :P Jag trivs tusen ggr bättre där då wasa är typ köttmarknad o alla 18 åringar hänger där :P

Wysteriia sa...

Dom har ju disco på lilla med så jag går gärna dit :P

Wysteriia sa...

Nej va synd! men vi får försöka att ge oss ut på lite party på kvällen istället då :)

Carita sa...

Jag har oxå den där Pump-it-up skivan. Har bara kollat igenom den en snabbis, verkar jobbigt ;D

Wysteriia sa...

Svr: yes, blir nog en ny partyklänning eller ett par skor, hihi ;)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)