torsdag 8 oktober 2009

Denna dagen

Denna dagen - ett liv eller hur Farbror Melker brukar säga *ss*. Petronella har åkt till leklandet med bästisen sin & dem andra 2 passar på att leka på hennes rum *hehe*.
Är väldigt sugen på att provspringa mina nya skor =) Men hinner nog inte det idag heller *snyft* Dock glad jag inte gjorde det i går kväll då det blev ett skitlångt strömavbrott! Hade väll skrämt ihjäl mej där i mörkret *ss*. Missade Grey´s Anatomy & hann få skitkallt i huset också. Mindre trevligt! Tur Mange va hemma , hade varit mer creapy annars. Vet inte hur länge de höll i sig heller men första gången jag vakna i natt var det fortfarande ingen ström.
Har räknat ut att vi kan bli så många som 17 personer på min fest på lördag! Ska nu klura på hur jag ska lyckas proppa in alla i mitt kök ;P. Ska ju bjuda på mat.. köttfärsgrattäng blir det med sallad till.
Ska till min pappa i kväll & fira honom =) Han fyllde år för 2 da´r sen. 56 tror jag om jag räknar rätt. Mina bröder ska också dit..Så får se hur det går med kosten idag då. Fan känns ibland som att det går åt skogen & ibland som jag ändå har koll :S Vet inte vad jag ska tro eg. När det gäller boven "socker" kommer jag nog aldrig lita på mej själv, blir så lätt fast där.Mina största skurkar är hamburgermeal & choklad *grr* & en ny bov är glass med kolasås! Jag som inte ens varit förtjust i glass innan.. måste va såsen som är skurken! Ska fan aldrig köpa hem skiten igen .

3 kommentarer:

Wysteriia sa...

Såg ditt sms så sent så ville inte svara ifall ni sov :P Vi hade inget strömavbrott iaf? Klitten klarade sig, haha ;)

Yes nu åker jag snart till Sthlm, det ska bli kul :D O sen blir det ju fest på lördag ;)

Min livsfilosofi sa...

Ja, är jobbigt de där med mat ibland... Hoppas att ni ska slippa några fler strömavbrott nu då. ;)

Ulrika sa...

Ja sockret är en stor fara.
Själv är min last också snabbmat, älskar pizza och sen är jag en extremt förtjust i kakor och plockgodis... gäller att inte ha det hemma som du säger!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)