fredag 16 oktober 2009

Rastlös

Då var det fredag då men det känns nog snarare som söndag..Känner mej mest trött för jämnan & då är jag ändå inte så förkyld längre ( men illa nog för att inte våga träna..har gjort det så många ggr "småsjuk" & då blivit värre). Är rastlös & vill ur huset. Men vet inte vad vi ska hitta på.. Petronella är på skolan till 13 iaf.Skulle ha sett vilken fart det vart på henne i morse då Mange skulle med dit & prata med hennes fröken! Hon sprang ut innan Mange hann få på sig skorna! Han retades nämligen med henne om att de skulle hålla handen *haha*. Hon är väll i den åldern nu då föräldrarna är pinsamma *ss*.Minns att jag var så ang. pappa & hans volvo "raggarbil som de andra kalla den" när jag var liten.Pappa brännde in på skolgården med den & brände däck man halvt dog *haha*
Mange har redan lite connections på nytt jobb om nån månad så håller tummarna för det nu ;).

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)