söndag 4 oktober 2009

Gårdagen

Var väll i går själva familjefirandet av min 30 årsdag var. Denna smaskiga tårta hade min mamma bakat =) Fick jättebraiiga presenter. En ny kamera med min pappa, cash till riktiga springarskor med mamma, P-A,Ante & Mackan. Även en flaska asti & blommor =)


På kvällen var jag på Brasseriet med Emma, Cilla, Mackan, Murra, Bergman & hans tjej Linda. Rosa pantern vart det på förfesten hos Murra som synes *mums*.
I dag är jag tröttis.. Har sovit nån timme på eftermiddagen. Mira & Alicia har vattenkoppor nu dem stackarna så Lissie lär bli hemma ifrån skolan denna veckan.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Min livsfilosofi sa...

Lät ju riktigt trevligt! Hoppas du hittar ett par riktigt bra springarskor nu då! =)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)