torsdag 22 oktober 2009

Ny design

Testar en ny design på min blogg.. Bu eller bä? :P Tröttnat på den rosa iaf..
Så vart det ett pass yoga idag iallafall & lunchen vart omtyckt *nice* . Lättlagat var det oxå. Här kan ni får receptet:

Skinkkyckling
Stek kycklingen lite salt och vitpeppar.
Gör en blandning av:
5o g rökt skinka
1 creme fraiche
1 msk fransk senap
persilja
1- 2 dl riven ost
Lägg kyclingen i form och bred blandningen över
Kör i ugn 225 i ca 30 min
Serveras med någon form av potatis men jag tog pasta & det var oxå gott till.

Vart ju strömavbrott en halvtimme oxå =/ hann precis fått maten klar men pappa måste komma & hjälpa mej få i gång pelletspannan till kvällen. Han kunde även skjutsa oss i morrn *good*. Minst 1 träningspass nästa vecka med sällskap oxå *nice*.

5 kommentarer:

Carita sa...

Jobbigt med strömavbrott!
Det där receptet lät gott :)

Designen känns inte som du :D

Carita sa...

Jag tror man kan sätta in en egen header på blogspot. har nog sett andra bloggar ha egen design på blogspot! :)

Carita sa...

Känner inte av knät faktiskt och det är skitskönt :)
Ja, fjäska på Ante att göra en åt dig om han har photoshop eller annat bildbehandlingsprogram :)

Wysteriia sa...

Kul med lite förändring i bloggen tycker jag :)

Anonym sa...

Det påminner och en fisk vi gjorde på en kurs. Fast man blandade creme fraiche och skinkost (mjukost) med purjo och riven ost och hade över fiskblock och gratinerade. ( Jag hade såklart vanlig mjukost)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)